link do strony Energia
link do strony Gaz
link do strony Teleopiekun
link do strony Nomadyka
link do strony Hendy
link do strony Telenovum
Główne menu witryny Wyszukiwarka Treść strony Mapa strony
Tło strony

Przeniesienie numeru

Przeniesienie numeru do Novum S.A.

Posiadasz numer w innej sieci i zastanawiasz się nad zmianą? Zachowaj swój dotychczasowy numer i przejdź do Novum już dziś.

Poniżej przedstawiamy krok po kroku jak przenieść numer telefonu do Novum S.A.

Krok 1 – Wybór nowego Operatora NOVUM S.A. – jesteś zainteresowany przeniesieniem numeru do Novum S.A.? Skontaktuj się z naszą Infolinią – 29 692 11 00

Krok 2 – Formalności

Można je załatwić osobiście w Punktach Sprzedaży bądź dzwoniąc na Infolinię pod numer telefonu  29 692 11 00.  Decydując się na wizytę w naszym Punkcie Sprzedaży, trzeba zabrać ze sobą dowód osobisty. Warto przy sobie mieć ostatnią fakturę od obecnego usługodawcy.

W celu przeniesienia numeru konieczne będzie wypełnienie dokumentów:

Trzeci dokument (pełnomocnictwo) nie jest obowiązkowy. W przypadku gdy będą Państwo chcieli przeprowadzić proces przeniesienia numeru osobiście, konieczna będzie wizyta u operatora, z którego usług Państwo rezygnują, aby:

  • złożyć wypowiedzenie dotychczasowej umowy
  • uzyskać zgodę na przeniesienie numeru do innego Operatora

Krok 3 – Procedura (należąca do Operatora)

Czas przeniesienia numeru uzależniony jest od trybu w jakim Państwo chcą przenieść numer, należy jednak pamiętać, że zgodnie z obowiązującym prawem przenoszony numer może nie działać przez maksymalnie 24 godziny.

W przypadku numeru Prepaid (na kartę) należy pamiętać, że taki numer musi być zarejestrowany w sieci dotychczasowego Operatora. W tym celu należy zgłosić się z dokumentem tożsamości do biura obsługi Operatora Dawcy i dokonać rejestracji.

Linki do dokumentów: